Senin, 10 Oktober 2011

Wizardry Online : Meluncurkan Ras Baru "Nomu"

Japanese developer dan publisher Gamepot mengumumkan bahawa dungeonMMORPG Wizardry Online memperkenalkan sebuah race baru yang disebutNomu.
Para Nomu adalah bangsa yang tinggal dibahagian utara. Menurut sejarah, Nomuberasal dari bangsa Dwarf. Namun, tidak diketahui bangsa mana yang munculmenjadi yang pertama. Umumnya, Nomu lebih murah hati dan bertoleransi serta berbicara lebih tulus daripada Dwarf. Dalam hal kekuatan, Nomu tidak terlalu buruk, tapi masih jauh di belakang dwarf. Dibandingkan dengan Elf tersebut,Nomu mempunyai keyakinan yang kuat.
Ciri-ciri terbesar dari Nomu terletak pada tanduknya, yang juga merupakan simbol dari orang dewasa. Nomus yang berbeza mempunyai tanduk yangberbeza pula, seperti tanduk melengkung atau tajam. Tidak peduli seperti apatanduk yang terlihat tersebut, itu adalah keturunan dan mempunyai fungsi yang sama.
Semua Nomus dapat merasakan cinta terhadap segala sesuatu, sehingga mereka berteman dengan semua bangsa. Nomus telah membina candi di seluruh dunia, dan yang terbesar dianggap sebagai ibukota dari bangsa Nomu, namunNomu belum mengumumkannya secara rasmi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar