Senin, 10 Oktober 2011

FFXIV Yoshida Menjawab Pertanyaan Penggemar Secara Live

Jika anda seorang penggemar Final Fantasy XIV dan kamu sedang mencari cara untuk membunuh musuh dalam 90 minit? Lihatlah Video terbarunya ....
Kamu dapat melihat sebentar "New Producer Latter Video" yang baru saja diposting di game official website. Naoki Yoshida memberikan jawapan atas soalan peminat dalam sesi livestream panjang berdurasi 1:26:44.
Square-Enix telah memberikan beberapa teks highlight untuk membantu anda dalam membahas serta memahami masalah Q & A. Di antara maklumat menarik iaitu bangsa baru yang berpotensi (memasukkan setengah manusia dan naga) dan menyebutkan bahawa keutamaan atas the dev pasukan menumpukan pada peningkatan sistem linkshell FFXIV dan ciri-ciri formasi party lain.
Yoshida juga mencadangkan rancangan kemajuan yang cepat dalam proses transformasi FFXIV dari negara asal pelancarannya ke dalam game Final Fantasy yang sebenarnya. "Sejujurnya, saya menganggap bahawa kita sudah sekitar setengah jalan ke titik di mana kita yakin boleh menyebutnya Final Fantasy," katanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar