Senin, 10 Oktober 2011

Blade & Soul Memasuki Market Jepun

Dilaporkan bahawa NCSoft sekarang sedang mempersiapkan Blade & Soul untuk memasuki market Jepun selepas mengesahkan game tersebut akan dibawa ke Taiwan, Dataran China, dll
Sebagai NCsoft 's global marking director Kim Taek Hun mengatakan dalam sebuah surat terbuka, Lineage 2 sangat disokong kuat oleh para pemain dan memenangi kejayaan besar selepas rasmi dikeluarkan di Jepun pada tahun 2003, dan kemudian menjadi salah satu project yang terkemuka NCsoft, terima kasih juga untuk para pemain yang bertambah dan semakin banyak.
Kim mendedahkan bahawa ia sekarang perjalanan antara negara-negara dan kawasan-kawasan seperti Korea Selatan, Taiwan dan Jepun, sehingga untuk mendapatkan sesuatu kesediaan untuk Blade & Soul commercial service di daerah tersebut. Dalam CBT kedua di Korea Selatan, Blade & Soul juga diakui jauh melampaui imaginasi.
Menurut Kim, Blade & Soul akan merebut market Jepun stabil dan lancar, dan diyakini dapat berdiri sebagai masa baru game online yang tidak hanya bersejarah di Korea Selatan tetapi juga Jepun. Dia sungguh-sungguh berharap agar para pemain boleh menikmati game tersebut sama seperti ketika mereka menikmati Lineage 2 lapan tahun yang lalu.
Namun, Kim tidak mendedahkan tentang tarikh dirilisnya Blade & Soul di Jepun pada surat terbukanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar