Senin, 10 Oktober 2011

Bright Shadow Hadir dengan Pembangunan Special Hallowen

Gamania Digital Entertainment Europa dengan bangga mengumumkan bahawa MMORPG Bright Shadow boleh dimainkan secara percuma dan akan mendapatkan pembaharuan waktu sampai pembangunan Halloween hari ini.
Sebuah Mentor baru dan sistem Apprentice yang akan menjadi pertolongan besar untuk pemain baru dan akan mendapat hadiah veteran yang mahal atas usaha mereka dalam menaikan level murid-murid mereka. Halloween bermula awal tahun ini, sehingga cahaya jack o'lanternmu dan membaca untuk lebih banyak trik dan melayan!
NEW CONTENT
Perluasan kawasan tersebut akan membesarkan dunia saat ini oleh hampir dua kali ganda dengan kawasan baru dan dungeons untuk menjelajah. Selama perjalananmu, kamu akan melawan beberapa monster baru seperti goblin, vampire dan mummy. Bila kamu beruntung akan dapat mengumpulkan spirit dan imprint mereka di collection 'Monster Cards' yang akan membolehkan kamu untuk mengalahkannya dan menjadikannya sebagai sekutu. Juga kamu akan dapat membezakan karaktermu ke dalam 8 class baru apabila anda telah mencapai tingkatan level 40. Selanjutnya, Bright Shadow akan mempunyai banyak quests baru yang dapat kamu selesaikan. Paling tidak tahap Level akan meningkat dari level 39 sampai level 69!
MENTOR & APPRENTICE SYSTEM
Mentor dapat membantu para pemain baru berkenalan di dunia Luciena. Ketika mentor dan murid bertarung bersama-sama mereka akan bertukar mata keakraban, yang secara bergantian boleh digunakan untuk membeli gelaran di dalam game dan jubah yang mempunyai banyak pelbagai manfaat serta buffs. Ketika mentor dan murid bertarung bersama-sama, maka keduanya akan mendapatkan experience tambahan. Kekuatan tambahan bergantung pada peringkat / rank yang dimiliki oleh mentor tersebut. Misalnya peringkat ke -5 (tertinggi) dapat memberikan tambahan EXP 30% kepada mentor.
Seorang mentor boleh menaikan peringkat / Rank yang ia miliki dengan cara bertarung / leveling secara bersama-sama dengan muridnya. Tapi ada lagi ... mentor boleh mengakses ke rare mounts, seperti Elemental Kirin, mereka juga akan mendapatkan kemampuan untuk teleport terus ke murid mereka.

HALLOWEEN EXPANSION KEY FEATURES:

> Lebih dari 50 kawasan baru serta dungeons untuk berpetualang

> 8 Class baru (Knight, Demon Slayer, Acher, Gunslinger, Mystic, Illusionist, Taoist, Exorcist)

> Batas Level yang dinaikan (39 - 69)

> Lebih dari 200 Monster Card baru untuk collection

> Lebih dari 1000 quest baru untuk diselesaikan

> Sistem Mentor & Murid

> Lebih dari 50 gelar Elemental dan Jubah untuk di kumpulkan

Alan Lan, Product Manager dari Gamania Europe mengatakan: "Kami mempunyai salah satu komuniti yang paling setia dan menyambut komuniti yang lain di seluruh dunia dan kami sangat bersemangat untuk melihat bagaimana reaksi mereka terhadap pembangunan Halloween tersebut. Kami juga sangat menantikan untuk sistem Mentor & Murid kerana rewards yang didapati baik sebagai pemain baru ataupun pemain lama akan mendapatkan rewards yang sama dan seterusnya akan meningkatkan ikatan antara seluruh pemain. "s World Records.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar